hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم | برگزاری گردهمایی جایگاه‌داران عرضه سوخت مایع استان قم

قم | برگزاری گردهمایی جایگاه‌داران عرضه سوخت مایع استان قم

نشست جایگاه‌داران مجاری عرضه سوخت مایع استان قم به‌منظور مدیریت و نظارت بر روند توزیع و مصرف سوخت با حضور مسئولان استانی و منطقه قم برگزار شد.                

این گردهمایی با حضور مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، اداره کل اطلاعات استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان مجاری عرضه سوخت مایع استان در محل سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.
به گزارش رویداد ایران، این گردهمایی با عنایت به تقارن شهادت و تشیع پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی‌المهندس و شهید مظفری‌نیا و  هم‌‌رزمان شجاعش در شهر  قم، با عرض تسلیت این واقعه دردناک آغاز شد.
عبدالله شادمهر رئیس ناحیه مرکزی منطقه ضمن عرض تسلیت و خوشامدگویی خدمت حاضرین، به تشریح ضرورت کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها و نقش آنها در پیشگیری از قاچاق سوخت پرداخت.

بر پایه این گزارش مفاد دستورالعمل‌های جامع نظارت بر عملیات فروش فرآورده در مجاری عرضه که به مدیران عامل شرکت‌های صاحب‌نشان و مالکین جایگاه ها ابلاغ شده است، بازخوانی شد. همچنین موضوع پیشگیری از قاچاق سوخت مخصوصا از طریق کارت‌های سوخت سرگردان و لزوم نظارت و کنترل بر سوخت‌گیری با کارت آزاد در جایگاه‌ها و تأکید موکد بر مراقبت و نظارت و کنترل مالکین جایگاه‌ها بر عوامل و نیروهای خود (تلمبه چی،اپراتور و تخلیه چی و....) و توسط دوربین‌های جایگاه و ترمیم و توسعه کیفی و کمی دوربین‌ها مطابق با مقررات و ضوابط شرکت از موارد مهم مطرح شده در این گردهمایی بود.

در این گردهمایی، نمایندگان مجاری عرضه نیز در خصوص سامانه هوشمند سوخت، مسائل و مشکلات خود را عنوان کرده که این موارد با پیگیری مسئولین و رئیس ناحیه مرکزی رفع خواهند شد.

در ادامه جعفری نماینده محترم سازمان صنعت معدن و تجارت استان، در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه جامع انبارها و چگونگی انجام آن و اهمیت و ضرورت این سامانه توضیحات جامعی را برای جمع حاضر ارائه داد.

جعفری گفت: در حال حاضر تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان قم به سامانه جامع انبارها متصل و ثبت نهایی صورت پذیرفته است.

 در پایان مقدم معاونت محترم اقتصادی اداره کل اطلاعات استان، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار دل‌ها بیان کرد: هر فردی، در هر مکان و موقعیتی بایستی نسبت به انجام وظایف خود دقت لازم را داشته باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

همچنین وی مطالبی را در خصوص مسائلی که جایگاه‌ها به آن مبتلا هستند، تخلفات و شرایط قاچاق سوخت توضیح داد.

لازم به ذکراست این گردهمایی با هدف تبیین چالش‌ها و مسایل مبتلابه جایگاهداران در حوزه قاچاق سوخت برگزار و  تأکید شد که استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری به‌جهت شفافیت و عدم دخالت نیروی انسانی احتمال تخلف را کاهش داده و در واقع سامانه جامع انبارها نیز در همین راستا طراحی و عملیاتی شده است. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد